بستن جست و جو

داستان ما

 شرکت اینسایت کاناپه در سال ۱۴۰۰ شمسی (۲۰۲۱ میلادی) تأسیس شد.

چرا نام اینسایت کاناپه (Insight Canape) را انتخاب کردیم؟

Insight

به معنی یافته‌های کوچکی است که بینش و درک عمیق از یک موضوع را ایجاد می‌کنند و نتیجه آن:

دست یافتن به راه حل های خلاق برای رفع مشکلات کنونی کسب‌و‌کار
راهکار جدید و هوشمندانه برای تبیین استراتژی‌های آتی سازمان‌ها و شرکت‌ها
شناخت و پیش‌بینی نیاز بازار و مصرف‌کنندگان محصولات شما

Canape

تکه‌های کوچکی از نان شیرینی، تُست یا کراکر هستند که بر روی آن‌ها انواعی از غذاهای طعم‌دار و یا اشتهاآور مانند پنیر، خاویار، سالمون،... قرار می‌گیرد. این نوع غذا، بیشتر در مهمانی‌های رسمی و سرپایی سرو می‌شود که در حین آن تبادلات دانش، ارتباطات و آشنایی‌های جدید و گاهی پایه‌های قراردادهای مهم شکل می‌گیرد.

داستان ما آغاز شد. شرکت اینسایت کاناپه، بر پایه سال‌ها کسب دانش فردی و تیمی، و همچنین سال‌ها کسب تجربه در آژانس‌های تحقیقات بازار و تولیدکنندگان بزرگ چندملیتی در بازارهای داخلی و بین المللی، شکل گرفت.

هدف اصلی ما، انتقال دانش روز دنیا به داخل کشور و بومی‌سازی روش‌های تحقیق و تکنیک‌ها و آنالیزهای پیشرفته در پلتفرم‌های هوشمند می‌باشد. حاصل این بستر، خلق بینش از داده‌های بزرگ، شناخت عمیق مصرف‌کننده و شنیدن بازخورد و پاسخگویی به نیاز او می‌باشد، تا هر دو سوی معادله را در رابطه‌ا‌ی عمیق و تنگاتنگ با احساس رضایتمندی قرار ‌دهد. شرکت ها با در اختیار داشتن بینش های راهبردی، می‌توانند ارزش های رقابتی ایجاد کنند که نه تنها بقا، بلکه پیشرو بودن خود را در بازار‌های داخلی و بین‌المللی تضمین کنند.